بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


همه خواهان قلعه نویی هستند،الا بعضی از استقلالی ها!

http://axgig.com/images/31432452275406048752.jpg

همچنین  باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که وقتی یک مربی در فصل قبل مسابقات تیمش را تا آستانه قهرمانی پیش برده بود و دو فصل قبلش نیز آنرا قهرمان کرده و در فصل جاری نیز یکی از مدعیان قهرمانی می باشد و احتمال زیادی دارد تا مجدد بر روی سکوی قهرمانی بایستد،و از رزومه موفقی برخوردار می باشد،کمی سخت خواهد بود که انتهای فصل آنرا کنار بگذارند تا سرمربی جدیدی را جایگزین وی کنند.(البته در موضوع بیشتر در فوتبال ایران رایج است!)
لذا با تمامی حدس و گمانهای صورت گرفته باید به یک موضوع مهم و تاثیر گذار نیز اشاره کنیم.
امیر قلعه نویی از جمله مربیانی هست که به تیم باشگاهی دوران بازیگریش بسیار تعصب دارد و تا امروز به یاد نداریم که از امیر قلعه نویی دعوت به همکاری کرده باشند و وی بنا بر  دلایلی چون مشکلات مالی و یا داشتن پیشنهادات بهتر از پذیرفتن هدایت استقلال سر باز زده باشد!
اصلا بهتر است این گونه در مورد قلعه نویی صحبت کنیم که امیر خان خوره سرمربیگری استقلال را دارد و دوست دارد با تیم محبوبش به افتخارات  آسیایی و بین المللی دست پیدا کند.
پس مطمئنا اگر استقلال به وی احتیاج داشته باشد حتی در شرایطی نا برابر با تیم های مورد خواهانش می دانیم وی استقلال را انتخاب خواهد.از طرفی باید شایعه دعوت باشگاه سپاهان برای پیوستن قلعه نویی به این تیم برای ما استقلالی ها و طرفداران متعصب امیرخان مایه مباهات باشد که یکی از  باشگاههای معتبر فوتبال ایران که در بین اهالی ورزش و کارشناسان از آن به عنوان باشگاهی نمونه با ساختاری قوی و مدیریت توانمند یاد می کنند،مجددا دنبال سرمربی موفق استقلال آمده اند تا با وی به افتخارات جدیدی دست پیدا کنند.
این موضوع خود گواهی دهنده پاکی امیرخان و روسیاهی کسانیست که به وی انواع و اقسام تهمتهای ناروا را می زدند و حتی همین حالا نیز از بیان آنها هیچ ابائی ندارند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,سپاهان اصفهان,کادرفنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com